Khamis, 17 Mac 2011

SYABAS DAN TAHNIAH !!!

Salam sejahtera,

Kebelakangan ini ramai yang menelefon saya kerana berminat dengan SKM-PPT dan bertanyakan prosedur permohonan. Syabas dan tahniah saya ucapkan kepada anda semua yang telah menghubungi saya. Sehubungan itu, saya telah menambah maklumat-maklumat lebih terperinci agar anda lebih mudah memahami apa itu SKM-PPT.

Saya juga mengambil kesempatan mengucapkan TAHNIAH kepada anda yang telah BERUSAHA dan BERJAYA memperolehi sijil SKM dan DKM melalui kaedah PPT:

  1. Sdra Mohd Nidzam Hamdan dari Lumut (Sistem Komputer Tahap 2 dan 3 dan DKM Tahap 4);
  2. Sdra Muzamil Manzor dari Nilai, NS (Sistem Komputer Tahap 2 dan 3);
  3. Sdra Ramesh Babu dari Ipoh (Sistem Maklumat Tahap 2 dan 3);
  4. Sdra R. Viswaraj dari Seremban,NS (Sistem Komputer Tahap 2 dan 3);
  5. Sdri R. Magleshvari dari Seremban, NS (Pembangunan Aplikasi Pengaturcaraan Tahap 2 dan 3);
  6. Sdra Ganesh Raj dari Seremban, NS (Pembangunan Aplikasi Pengaturcaraan Tahap 2 dan 3);
  7. Sdra Mohd Hisham Idris dari KL (Sistem Komputer Tahap 2);
  8. Sdra P. Sivakumar dari KL (Sistem Komputer Tahap 2);
  9. Sdra Suhaili George dari KL (Sistem Komputer Tahap 2);
  10. Sdra Hafiz dari Kamunting (Sistem Komputer Tahap 2 dan 3);
  11. Sdri Nur Mashitah dari Pulau Pinang (Sistem Komputer Tahap 2);
  12. dan ramai lagi calon-calon lain yang memohon melalui saya tetapi menyempurnakan SKM-PPT dalam bidang masing-masing melalui Penilai-PPT masing-masing. Syabas !!

1 ulasan:

Kaunselor SKM berkata...

Kepada calon-calon yang telah berjaya dalam SKM-PPT (bidang-bidang lain selain bidang komputer) yang telah mendaftar melalui saya, sila hubungi saya untuk maklumat perkembangan. TK.